Prijsuitreiking 55 plus 2023

Donderdag, 2 november 2023

Donderdag 2 november hielden wij onze prijsuitreiking van de 55 plussers. Wel later als gewoonlijk , maar dit hield verband met de overstap van het oude clubhuis naar ons nieuwe gebouw. Rond 14.00 uur stapten al onze 55 plussers naar binnen en keken hun ogen uit.
Iedereen vond de overstap fantastisch . Na een uurtje over koetjes en kalfjes te hebben gediskiseerd begon onze nieuwe voorzitter Henk Smit met zijn verhaal. Hoe hij het eerste jaar als voorzitter had gevonden. Nou commentaar had hij niet en wil in 2024 weer zijn taak hervatten. Onder het genot van een hapje en een drankje begon hij met het uitreiken van de prijzen. Op de eerste plaats eindigde Ger Kokkedee met een punten aantal van 36, op plaats twee stond Jacco Schouten met een puntenaantal van 42, achterna gezeten door Martien de Jong met een puntenaantal van 43 punten. Gefeliciteerd mannen. De voorzitter bedankt alle aanwezigen en hopen ons volgend jaar terug te zien. foto"s staan op de website in het album.