Overdracht clubgebouw 8 september 2023.

Zondag, 10 september 2023

Vrijdag 8 september was voor de hengelaarsbond een heugelijke dag. Wij mochten tekenen voor de overdracht van ons nieuwe clubgebouw. De hr Toon Keizer van de gemeente Leiden en de heren Han van Bemmel en Hans Flanderhijn zette op deze dag hun handtekening onder het contract. Hier aan voorafgaande waren er nog veel haken en ogen. Zo was het nog de vraag of het gehele project wel doorgang kon vinden i.v.m. de  financiĆ«le afwikkeling van het project. Uiteindelijk kon alles zijn doorgang vinden dus ook de bouw van ons clubgebouw. Het gebouw is wel iets kleiner dan ons oude cubgebouw maar qua opzet een stuk moderner. Ook het meubilair is vervangen. Een stuk moderner. Op het moment zijn we hard bezig met het gebouw in te richten. Zodra alles klaar is houden wij open huis voor iedereen die betrokken waren bij de bouw en niet te vergeten onze trouwe leden en vrijwilligers. Houd de website in de gaten. De foto"s staan in het album.

Het bestuur.