Prijs uitreiking kerstwedstrijd 2022

Dinsdag, 20 december 2022

Foto''s staan in het album.

Ondanks de slechte weersvoorspelling en de finale wedstrijd Argentinie - Frankrijk werd de prijsuitreiking druk bezocht. Rond 13.30 druppelde het clubhuis vol. Er waren rond 40 personen aanwezig. Wij willen eerst de personen bedanken die deze middag hebben verzorgd. Han van Bemmel jammer dat je niet aanwezig kon zijn, bedankt voor het verzorgen van de vers pakketten en de drank voor de vrijwilligers, Hengelsport Henk Teunissen bedankt voor de prijzen voor de tombola. Cen en Hans bedankt voor het regelen van de uitslag en de prijsuitreiking. Wat dachten jullie van het barpersoneel want zonder hen zaten we op een droog houtje te bijten. Hans ,Marco en Mo bedankt wij hopen dat wij volgend jaar weer een beroep op jullie mogen doen. Dan volgt hier de uitslag van de kerstwedstrijd:

1e Hans Schouten met een gewicht van      9280 gr.             16e Henk van der Laan met een gewicht van             3920 gr.
  2e Kees Schouten met een gewicht van      7620 gr.             17e Joey Fasseur met een gewicht van                      3880 gr.
  3e Frans Zandbergen met een gewicht van 7090 gr              18e Henny Valk met een gewicht van                         3820 gr..
  4e Eric Fasseur met een gewicht van           6310 gr.             19e J.P. Verbiest met een gewicht van                       3220 gr.
  5e Cen de Bolster met een gewicht van       5680 gr.              20e Jan Zwaan met een gewicht van                         3050 gr.
  6e Peter de Bruin met een gewicht van        5680 gr.             21e Jacco Schouten met een gewicht van                  3040 gr.
  7e John Zwart met een gewicht van             5500 gr.             22e Karel Paardekoper met een gewicht van              2800 gr.
  8e John de Groot met een gewicht van        5180 gr.             23e Hans Slingerland met een gewicht van                 2640 gr.
  9e Joop Helverstijn met een gewicht van     5000 gr.             24e Wim Goemans met een gewicht van                     1840 gr.
10e Han van Bemmel met een gewicht van   5000 gr.             25e Ge Beurse met een gewicht van                           1800 gr.
11e Kees Koet met een gewicht van              4730 gr.             26e Hans Plu met een gewicht van                              1560 gr.
12e Willem Groen met een gewicht van         4720 gr.             27e John de Groot met een gewicht van                      1200 gr.
13e Martien de Jong met een gewicht van     4720 gr.             28e Ger Kokkedee met een gewicht van                            0 gr.
14e Piet van Leeuwen met een gewicht van  4560 gr.             29e Chris Guldemeester met een gewicht van                   0 gr.
15e Frits Jansen met een gewicht van           4000 gr.

Rond 14.30 uur werden de vis prijzen uitgedeeld. Rond 15.00 uur begon de tombola dit i.v.m het slechte weer opkomst. Na afloop wenste het bestuur iedereen prettige feestdagen en een gezond en visrijk 2023.