Een geslaagde kerstwedstrijd 2022.

Maandag, 14 november 2022

Zondag 13 november werd na 2 jaar weer een kerstwedstrijd georganiseerd door de leidse hengelaarsbond. s' Ochtends om 07.00 uur
was het club gebouw open om je in te laten schrijven en je steknr op te halen. Er hadden zich een man of dertig aangemeld. De koffie stond klaar. Rond 08.00 uur vertrokken de vissers naar de waterkant om hun spullen klaar te zetten. Er was dit jaar gekozen voor de Zijl omdat we te maken hadden met een Z.O wind. Er werd gevist vanaf de L.O.I tot halverwege het dobbertje. De vangsten zouden volgens betrouwbare bron goed zijn. Om 09.00 uur werd het startsein door Cen op zijn scootmobiel gegeven. De temperatuur liet het nog wel even afweten, maar hoe later op de dag was het heerlijk visweer. En zoals gezegd de vangsten waren op verschillende plekken heel goed, maar ook waren er minder plekken waar niet veel vis werd gevangen. Al met al toch een geslaagde wedstrijd. Wij hopen jullie volgend jaar weer terug te zien. De prijsuitreiking is zondag 18 december in ons club gebouw om 14.00 uur. Tevens houden wij dan onze nieuwjaars receptie.

De wedstrijd commissie.