Afscheid voorzitter 55 plus en de nr 1 en 2 van de 55 plus competitie.

Donderdag, 8 september 2022

Donderdag 8 september hebben wij na 15 jaar afscheid genomen van onze 55 plus voorzitter. Hij heeft deze functie met veel plezier verricht. Het had wel eens zijn ups en downs maar Ge was er de man niet naar om bij de pakken neer te gaan zitten. Wij willen Ge bedanken voor zijn toomloze inzet  voor de 55 plus en ander vrijwilligers werk zoals vissen voor de jeugd op scholen. Ook Kees Koet wil ik niet passeren Die heeft Ge ook al die tijd bij gestaan. Ook als we hem nodig hadden was hij bereidt om in te springen. Kees bedankt. Nu maar hopen dat we voor volgend jaar een opvolger vinden.

Nu de uitslag van de 55 competitie. Het bleef tot de laatste wedstrijd spannend tussen Han van Bemmel  en Kees Schouten. Uiteindelijk ging Kees met de eer strijken en werd Han 2e. Kees de volgende keer lachen.