De oudjes mogen weer.

Woensdag, 9 maart 2022

Donderdag 3 maart was de vergadering van de 50 plus. De opkomst was goed. Dit betekent dat de animo nog steeds groot is onder de ouderen. We konden weer blij zijn met 3 nieuwe leden Kees Schouten, Joop Helverstein.en Peter de Bruin. Ge Beurse gaf aan volgend jaar geen voorzitter meer te zijn. Dit betekent dat we voor volgend jaar een nieuwe voorzitter moeten hebben anders houd de club op te bestaan. Dus mannen er is werk aan de winkel. De eerste 3 wedstrijden worden om 09.00 uur gevist tot 13.00 uur. Het club gebouw is dan geopend om 07.00 uur. We vissen 20 wedstrijden en beginnen 14 april om 09.00 uur.

Het bestuur 50 plus