Feestelijke start van de bouw van combibad en ijshal De Vliet

Zondag, 7 november 2021

Vrijdag 5 september werd de eerste paal geslagen door zwemster Iefke van Belkum. Voor dit evenement heeft de Hengelaarsbond voor Leiden en Omstreken hun club gebouw ter beschikking gesteld. Rond 16.00 uur hield de wethouder een speech om het geheel te promoten. Na de speech kon men een glaasje champagne nuttigen. Daarna ging men naar de bouwplaats waar het moest gebeuren. Iedere persoon kreeg een valhelm en laarzen aangereikt. Dit was wel nodig daar de bouwplaats een modderpoel was. Iefke kreeg uitleg wat ze moest doen om de paal de grond in te beuken. Na afloop kon men in het club gebouw een hapje en drankje nuttigen. Rond 17.30 was het voorbij. Wij willen Han, Sebas en Marcel bedanken voor het leeg halen van het gebouw. Monique bedankt voor het schoonmaken voor de zaal.