Verslag en uitslag Open Leidse Kampioenschap 2020

Woensdag, 16 september 2020

Beste leden,

Hier een kort verslag van het geviste kampioenschap. Het ging er dit jaar heel anders aan toe.Hier zorgde het coronavirus voor. We hadden 38 inschrijvingen,waarvan er 34 aanwezig waren. Geen koffie in het clubgebouw, maar direct naar de waterkant. Het water waar gevist werd de Damse Rijn. Ook hier werd 1,5 meter afstand gehouden. De plaatsen waren al van te voren getrokken door Cen de Bolster en Hans Wowijs. Dus bij het uitdelen van de plaatsen geen opstoppingen. Het weer was geweldig. Rond 08.00 uur werd het sein vissen gegeven. Na 5 uur vissen klonk het eindsignaal. De vangsten vielen deze dag tegen. De prijzen werden verdeeld aan de waterkant. De winnaar van de Open Leidse Kampioenschappen werd Dennis Ooiendijk. Gefeliciteerd man.
Hier volgt de uitslag:
Poule A
1e plaats D. Ooiendijk.         9000.gram
2e plaats Kees Kaffa            7275 gram
3e plaats Jaco Schouten      5100 gram
4e plaats Jeroen Verra         5050 gram

Poule B.
1e plaats M. Noort                8340 gram
2e plaats N. Mulkhuizen       7140 gram
3e plaats J. Doesburg          5700 gram
4e plaats R. Doesburg         3340 graml

Foto"s staan in het fotoboek