Algemene Leden Vergadering 18 september 2020

Woensdag, 22 juli 2020

Beste leden van de Leidse hengelaarsbond,

De door het bestuur van de Hengelaarsbond voor Leiden en Omstreken (HBvLeO) geplande ‘Algemene Leden Vergadering’ medio april 2020, heeft door covid-19 het Coronavirus geen doorgang kunnen vinden.

Het bestuur van de HBvLeO is verplicht om volgens de statuten van onze vereniging, om jaarlijks een ledenvergadering te houden en daarom heeft het bestuur besloten om op vrijdag 18 september 2020 een bijzondere Algemene leden Vergadering (ALV) te houden met maximaal 30 vooraf aangemelde leden.
Dit besluit om maximaal 30 leden toegang te verlenen, heeft het bestuur van de HBvLeO genomen i.v.m. met onze ruimte in het clubhuis en het veilig verantwoord corona protocol.
Op vertoon van de Leidse VISpas en uw reservering, wordt u toegang verleend voor deze ALV vergadering.
Voor deze bijzonder ALV op 18 september 2020 kunt u zich aanmelden op onderstaand e-mail adres en tel nummer.

Secretariaat HBvLeO
hans.flanderhijn@leidsehengelaarsbond.nl

ALV HBvLeO
18 september 2020
Voorschoterweg 8a
2324 NE Leiden
Clubhuis open vanaf 19:30 uur
Aanvang vergadering 20:00 uur

Met vriendelijke groet,
Bestuur Hengelaarsbond voor Leiden en Omstreken.