Vergadering 55 plus 05-03-2020

Zaterdag, 7 maart 2020

Donderdag 5 maart hielden wij onze 55 plus vergadering. Rond 13.30 uur verschenen de eerste vissers. Na wat gedronken te hebben opende de voorzitter de vergadering. Na 1 minuut stilte voor de leden die ons zijn ontvallen en voor onze Willemijn die vecht tegen de ziekte K gingen we over tot de order van de dag. De wateren werden besproken waar gevist kon worden en natuurlijk waren we blij dat er weer 2 wedstrijden gevist konden worden Amstel Drecht en de Ringvaart bij de Hanepoel. Ook het kunstaas kwam tersprake daar mag niet mee gevist worden. Wij krijgen van Hengelsport Leiden weer 20 zakken voer. Hiervoor bedankt Martijn en Robert. Afgelopen jaren werd het voer op een bepaald nummer, wij geven nu de eerste 10 zakken op de kopplek en  de volgende 10 zakken op de staartplek. Het reglement is verder niet gewijzigd. Rond 15.30 werd de vergadering afgesloten en wenste de voorzitter de leden een visrijk jaar toe.

De 55 plus commissie.