Nieuwjaarsreceptie 11 januari 2020

Woensdag, 15 januari 2020

Zaterdag 11 januari hielden wij de nieuwjaarsreceptie. De opkomst was niet overweldigend. Maar de drankjes en hapjes maakten een hoop goed. Onze voorzitter hield zijn speech over het afgelopen jaar en het aankomende jaar wat betreft de wateren en de ijsbaan.Ook bedankte hij alle vrijwilligers voor hun inzet, want zonder deze vrijwilligers geen evenementen en wedstrijden. Ook bedankte hij het bestuur voor hun inzet van het afgelopen jaar. Ook werd er stilgestaan bij Willemijn die ziek is. Rond 18.00 uur was de receptie afgelopen.