Prijs uitreiking en tombola 2019 55 plus

Donderdag, 19 september 2019

Ook dit jaar weer de prijs uitreiking voor de 55 plus. Rond 13.30 ging ons clubgebouw open. Het stroomde langzaam vol. Hans en Han verzorgde de bar zodat ieder kon drinken. Rond 14.30 erden de prijzen bekend gemaakt en uitgedeeld. De winnaar met de hoogste dag vangst was Hans Plu met een gewicht van 10.8 kg. Hij ontving de wisselbeker die ter beschikking was gesteld door Theo van der Berg. De grootste brasem werd door Frans Bakker gevangen 60 cm. De grootste voorn was voor Rinus van de Berg 34 cm. De winnaar werd deze competitie.Frans Zandbergen. Op plaats 2 eindigden Karel Paardekoper en op plaats 3 Han van Bemmel. Ook dit jaar bleef het spannend tot het einde. Na afloop werd er nog een verloting gehouden. Ge en Kees bedankte alle aanwezigen voor hun komst. Wij hopen volgend jaar deze wedstrijden weer te herhalen..Ook bedankten zij alle vrijwilligers voor hun inzet en hopen volgend jaar weer een beroep op ze te doen. De eerst volgende vergadering vind plaats 1e donderdag in maart 2020.

De 55 plus commissie.