Open Leidse Kampioenschappen 2019 een succes.

Maandag, 2 september 2019

Zondag 1 september hield de Hengelaarsbond Leiden zijn open leidse kampioenschappen. Het aantal aanmeldingen was meer als vorig jaar. We mochten 35 vissers verwelkomen. Rond 05.30 uur werd het clubhuis geopend. De vissers konden hun plaats bewijzen ophalen en een bakkie doen. De locatie waar gevist werd was de Recht Zijl. Het parcours werd verdeeld in 2 vakken A en B. Het was jammer dat de wind uit de verkeerde hoek kwam, helaas maar het was niet anders. Om 08.00 uur werd het beginsignaal gegeven en verdwenen de eerste voerballen en korven onder water. Nu maar wachten op de eerste aanbeet. De vangsten vielen wat tegen  Om 13.00 uur werd het eindsignaal gegeven en kon de gevangen vis gewogen worden. In vak A werd Wilfred Hillebrand winnaar en in vak B werd Cen de Bolster winnaar.
Zo zie je dat de kop en staart positie heel belangrijk kan zijn. Al met al een geweldige visdag. Wij willen alle vrijwilligers bedanken voor hun inzet want zonder jullie geen wedstrijd. We hopen jullie volgend jaar weer te mogen zien.

De  wiitviscommissie