Algemene Ledenvergadering 2019

Zaterdag, 27 april 2019

De Algemene Ledenvergadering werd deze keer weer druk bezocht. De 55 plussers gaven gehoor aan de oproep om toch te komen op deze avond. Het was ook voor hun belangrijk om te horen hoe de vork in de steel zat i.v.m. wedstrijdvergunningen. Onze voorzitter en vice voorzitter gaven zo goed mogelijk uitleg over het hoe en waarom geen vergunningen. Wij willen volgend jaar onderhandelen met de G4 voor een oplossing. Tevens kwam het nieuwe onderkomen aan bod. Dit vind plaats in 2021. We verhuizen dan naar een onderkomen onder de schaatsbaan. Ook mochten wij verwelkomen als bestuurslid de hr Dirk Schonenberg deze zal gesprekken met de gemeente Hoogheemraadschap en andere instanties hebben. Wij heten je van harte welkom Dirk op de club. Na zoveel jaren inzet vond het bestuur het nodig om een paar mensen in het zonnetje te zetten. Als eerste de voorzitter van de 55 plus als wij hem nodig hebben is hij bereid ons te helpen. Bedankt Ge Beurse je krijgt geen lintje van de koning maar ik denk dat dit meer waard is dan 10 lintjes. Ge was helemaal sprakeloos het huilen stond hem nader dan het lachen. Ook moeders de vrouw werd niet vergeten en kreeg een prachtig boeket bloemen. Ook Hans van der Veer en Jan Zwaan kregen een plaquette en de bloemen voor moeders. Dus de Hengelaarsbond is weer 3 Ereleden rijker. Wij zijn wel verplicht de contributie met 1,00 euro te verhogen dit i.v.m. de Landelijke Afdracht. Kees Koet en Wouter Westerkamp controleren volgend jaar weer de boekhouding. Rond 22.00 uur sloot de voorzitter de vergadering en wenste ons allen een goede gezondheid en een rijk visjaar.

Het bestuur.