Nieuwjaarsborrel 5 januari 2019

Maandag, 7 januari 2019

Zaterdag 5 januari hield de Hengelaarsbond vóór Leiden en Omstreken hun jaarlijkse nieuwjaarsreceptie. De opkomst was redelijk te noemen. Er werd wel wat gebabbeld en geknabbeld in het clubgebouw. Rond 17.00 uur hield onze voorzitter een speech over het afgelopen jaar en het aankomende jaar.. Zo kwam de jeugd aanbod, we hopen dit  jaar deze trent voort te zetten met wat veranderingen. Er zijn leden die het al wisten, ons clubgebouw gaat op de schop. Wij krijgen een nieuw onderkomen onder de nieuwe ijsbaan. Als het goed is gebeurt dit in 2021. Alle leden worden hiervan op de hoogte gesteld.  Ook zijn we bezig een nieuwe roofviscommissie en karpercommissie samen te stellen. Zo proberen we meer wedstrijden te kunnen organiseren dit is voor de jeugd ook aantrekkelijk. Het contact met de gemeente Leiden en Leiderdorp wordt weer opgepakt. Het is toch van de zotte dat een leidse hengelsportvereniging niet mag vissen in de leidse wateren. Daar wij een gedoogbrief uitgeven bestaat de mogelijkheid om met een vaste stok te vissen. Deze brief kunt u van onze website halen en bij Gerry Teunissen. Ook is besloten om geen wedstrijd vergunningen te verstrekken aan verenigingen buiten Leiden. Na nog een paar huishoudelijke uitspraken sloot de voorzitter zijn speech, maar niet eerder om alle vrijwilligers te bedanken voor hun inzet en hoopt dat hij dit jaar weer een beroep op ze mogen te doen. Ook bedankte hij de bestuursleden voor hun inzet want zonder bestuur kan een vereniging niet functioneren.

Het bestuur.