prijs uitreiking en tombola 2018

Zondag, 30 december 2018

Zondag 23 december was het zover, niet de postcode kanjer maar de prijs uitreiking van de geviste kerstwedstrijd van de Hengelaarsbond Leiden. Rond 14.00 uur liep de zaal al aardig vol. De prijzentafel voor de tombola was inmiddels gedekt. Ook dit jaar waren het mooie prijzen en wij willen Gerry Teunissen bedanken voor het leveren van de prijzen. Na een babbel en knabbel werden eerst de vleesprijzen verloot aan de vissers die hadden meegedaan met de wedstrijd. Wij willen Cen en Han bedanken voor het verzorgen hiervan. Chapeau mannen we hopen volgend jaar weer een beroep op jullie te mogen doen. Ook het bar personeel en onze snack koningin Monique bedankt voor jullie inzet. Na de vlees prijzen werd de tombola gedaan. Ook deze keer zijn er veel loten verkocht. Alle prijzen vielen in goede aarde bij de deelnemers dus mannen een uitdaging voor het volgende jaar. Rond 17.00 uur werd er afgefloten voor de laatste ronde. De tent druppelde langzaam leeg tijd om huiswaarts te keren. Wij willen alle aanwezige bedanken voor hun aanwezigheid en hopen op volgend jaar.

Wij houden op zaterdag 5 januari onze nieuwjaarsreceptie. Aanvang 16.00 uur.
Ook dan hopen wij op een grote opkomst.

Het bestuur.