Vrijwilligersdag Tom Creek

Zondag, 30 september 2018

Zaterdag 29 september was het zover. We hadden 15 vrijwilligers. Rond 07.00 uur werden de vrijwilligers verwacht in het club gebouw. Na het nuttigen van de koffie konden we in de bus stappen. Die bracht ons naar Tom Creek in Lelystad. Er waren vrijwilligers die deze visvijvers al  hadden bezocht maar voor de meeste onder ons was het nieuw. Wat een accommodatie er waren vijvers voor karpervissers, meerval en steur, forel en witvis. Wij hadden de vijver afgehuurd voor steur en meerval. We visten van 08.30 tot 12.30 uur. Er werden in het totaal 55 steur en 2 meervallen gevangen. Onder het vissen werden we bediend (niet door meneer pastoor) maar door het personeel met een hapje en drankje. Kees Koet ving vlak voor het einde de koning steur deze had een lengte van 1.40. Hiervoor had hij meer als 20 minuten nodig om hem te landen. Na de vis sessie konden we aanschuiven voor een goed verzorgde bbq. Rond 15.30 uur kwam de bus en reden we richting Leiden. Wij willen iedereen bedanken voor deze geslaagde dag.

.