Open Leidse Kampioenschappen 2018

Maandag, 3 september 2018

Zondag 2 september werden weer de Open Leidse Kampioenschappen gevist. Rond 05.00 uur werd de deur van het clubgebouw geopend en werd er koffie gezet voor de vissers die langzaam binnen druppelden. We hadden dit jaar een record aan vissers 36 man,  je ziet dat de groeiende economie  hier debet aan is. Rond 06.00 uur werd er geloot voor de steknummers. De weerberichten waren voor deze dag heel goed. Er werd gevist in de Ringvaart bij Lijnden. Door het grote aantal vissers werden er in 2 vakken gevist in vak A 18 man en in vak B 18 man. De meeste vis werd gevangen in vak A daar zat dus ook de nieuwe leidse kampioen in. Door het grootte succes van deze dag hopen we volgend jaar weer een wedstrijd te organiseren.

De wedstrijdcommissie witvis.