Vergadering 55+

Vrijdag, 3 maart 2017

Beste leden,

Donderdag 2 maart hielden wij onze jaarlijkse vergadering voor de 55 plussers. Om 14.00 uur opende het clubgebouw haar deuren. De opkomst was niet groot, een paar leden hadden afgebeld en en paar hebben niets van zich laten horen. Er werd niet veel gewijzigd alleen de puntentelling is met goedkeuring van de aanwezigen veranderd. Ook de hengellengte was weer een discussie maar werd toch gehouden op 11.5 meter. Ook de Ringvaart is weer bij de andere wateren getrokken. Burgerveen en Lisserdijk de andere wateren zijn Heimanswetering, De Rijn Hoge en Lage Zij, Aarkanaal, Oegstgeesterkanaal en de Damse Rijn. Het aantal vissers wordt steeds minder omdat we in de risico groep vallen. Wij zouden het leuk vinden als u lid bent van de hengelaarsbond leiden en 55+  u zich aanmeld voor dit evenement. Er wordt gevist op donderdagen van 08.00 uur t/m 12.00 uur. het gaat om 20 wedstrijden en u kunt 5 slechte wedstrijden afschrijven. Wilt u zich alsnog aanmelden dan kan dat bij Ge Beurse tel: 0681520664. De kosten bedragen € 25,00. De vergadering is verder voorspoedig verlopen. Tussen de bedrijven door zorgde Hans voor de drankjes voor de droge keeltjes. Bedankt Hans. Ook werd er commentaar geleverd dat het wegen niet eerlijk ging dit i.v.m dat er soms vissers het zelfde gewicht hadden. Volgens de wegers Kan hier weinig aan veranderd worden. Nog even iets wat het vermelden waard is wij hebben een visser in ons midden van 95 jaar. Hier wil iedere visser wel voor tekenen.

Het bestuur van de 55+