Vergadering 55+

Donderdag, 26 januari 2017

Beste 55 plussers,

Donderdag 2 maart houden wij weer onze 55 + vergadering. Aanvang 14.00 uur. Hier komen aanbod de te vissen wateren, uitzetters, wegers. Iedere visser die 55 jaar en ouder en in het bezit van de VISpas van de leidse hengelaarsbond kan met deze wedstrijden meedoen. Er worden 20 wedstrijden gevist allen op een donderdag. We vissen alleen met de vaste stok van 08.00 uur t/m 12.00 uur. De kosten bedragen € 25,00. Ieder nieuw lid is welkom. s''ochtends 06.00 uur gaat het clubgebouw open dan staat de koffie klaar en worden de plaats bewijzen getrokken. Wij wensen alle vissers goede vangsten en goed weer.

De 55+ commissie