Meet and Greet

Maandag, 9 januari 2017

DeNieuweVispas/Vinnig “meet and greet” afgelopen weekeind in het gebouw van de Leidse Hengelaarsbond was een succes. Vanwege het slechte weer hadden we een lage opkomst verwacht, uiteindelijk bleek dit reuze mee te vallen en bleek dat veel deelnemers toch de regen trotseerde om een glas op het nieuwe jaar te heffen. Uiteindelijk ben je een man van eer… toch. Het liep aardig vol.De gasten werden verwelkomt met een vers gebakken appelflap en een hete bak koffie. Al snel werden de pilsjes van stal gehaald. Naarmate de middag vorderde werden de verhalen sterker en de snoeken groter, al met al een gezellige middag voorpret met de deelnemers van roofviswedstrijd De NieuweVispas en de leden van de Leidse Hengelaarsbond. We zien jullie uiteraard de 28e aan de Zijldijk. Hou onze site het komende weekeinde in de gaten voor de visupdates op het wedstrijdwater. Ik hoop wederom op een gezellige maar ook spannende wedstrijd met veel zware megabeukers en keiharde weglopers. Uiteraard willen wij namens vinnig en de deelnemers aan roofviswedstrijd De NieuweVispas, de Leidse Hengelaarsbond en de vrijwilligers achter de bar nogmaals hartelijk danken voor jullie gastvrijheid.
 .
Danny Sin & Klaas Hoogduin.