Nieuwe VISpas 2017 roofviswedstrijd

Vrijdag, 30 december 2016

Inschrijving Nieuwe VISpas 2017 roofviswedstrijd

Het betreft een wedstrijd op roofvis op non-profit basis. De wedstrijd wordt gehouden op zaterdag 28 januari. Deelnemen aan de wedstrijd kan door middel van inschrijving en kost € 55,- per koppel/boot. Je heb je recht op deelname aan de wedstrijd, krijgt alle wedstrijdmaterialen zoals vangstlijsten, wedstrijd foto-logo, vergunningen van 3 federaties, waterkaart, koffie en koek in de ochtend en het inmiddels bekende en geliefde Captains Diner inclusief drankjes tijdens de prijsuitreiking. Tevens maak je kans op één van de vele mooie prijzen. Let op, er is een beperkte deelname van 50 boten, wees er dus snel bij!! De wedstrijd gaat om 8.00 uur van start. Zorg dat je uiterlijk om 7.30 uur onder de Zijlbrug aanwezig bent. Schrijf je je via de mail in? Stuur een e-mail naar info@vinnig.nl met de mededeling dat je de betaling hebt overgemaakt. Vermeld in de mail de naam van jou en je maat, eventueel team- of bedrijfsnaam en je telefoonnummer. Je kunt de betaling van € 55,- euro overmaken op IBANnummer NL65ABNA0546767729 ter name van Klaas Hoogduin onder vermelding van je naam, mailadres en NieuweVispas 2017 + telefoonnummer. We zullen binnen 7 werkdagen nadat het geld is bijgeschreven je inschrijving bevestigen. Inschrijving kan tot en met 22 januari. Mocht je meer informatie willen dan kun je mailen naar info@vinnig.nl of je kunt bellen naar telefoonnummer 06 33 16 20 63. De wedstrijdleiding behoudt het recht om bij ijs en extreme weersomstandigheden de wedstrijddatum te verzetten. Indien u niet kan, krijgt u na afmelding per telefoon of email, het inschrijfgeld terug. Afmeldingen dienen minimaal 48 uur van tevoren te worden doorgegeven.