Spiegelkarperavond 25 november 2016

Vrijdag, 11 november 2016

Spiegelkarperavond vrijdag 25 November 20.00 uur:

Geachte karpervissers uit de regio, vrienden en volgers van ons project, Eind deze maand, op vrijdagavond 25 November 2016 organiseren we weer de jaarlijkse Spiegelkarperavond. Voor de 14e keer op rij is het bondsgebouw weer de lokatie voor de avond. Guus van Doorn start zoals gebruikelijk weer met de powerpoint presentatie over het project, de uitzettingen van begin dit jaar, de terugmeldingen 2016 en verder bespreken we de toekomst van ons mooie project op de boezem. Hebben jullie nog foto’s van terugvangsten? Dan kunnen jullie deze aanmelden via facebook of het email-adres van het project, rijnland@hotmail.nl.
Ook leuke, grappige foto’s van het afgelopen seizoen of mooie vangsten in binnen- en buitenland zijn welkom, die gebruiken we dan voor de uitsmijter van de spiegelkarperpresentatie. Als gastspreker hebben we Pieter de Jongh weten te strikken, een oudgediende die al sinds 1988 in het beloofde Franse land vist.
28 visjaren, hoe hou je dat nog leuk? Pieter zal het uit de doeken doen, van z’n eerste vis tot aan zijn laatste eind 2016 en alles wat er tussenin zat. Uiteraard zal ook de Tombola met mooie prijzen niet ontbreken. Wij hebben er zin in en wij hopen jullie ook. Vriendelijke groeten en tot de 25e November, het Leidse Spiegelkarperteam.
Lokatie: Bondsgebouw
Voorschoterweg 8a Leiden, aanvang 20.00 uur