Winnaars 55 +

Donderdag, 8 september 2016

Donderdag 1 september werd de laatste 55+ wedstrijd gevist. Vandaag was de prijsuitreiking. Alle vissers vielen in de prijzen. Martien de Jong werd eerste met een puntentelling van 35 en een gewicht van 55.18 kg. Karel Paardekooper werd tweede met een puntentelling van 37 punten en een gewicht van 49.94 kg. Als derde eindigde Cees Schouten met een puntentelling van 40 en een gewicht van 55.11 kg. Zo zien jullie dat de strijd tussen de plaatsen 1-2-3 best spannend was. Wij willen Sam''s Hengelsporthuis bedanken voor de sponsoring en hopen volgend jaar weer een beroep op je te mogen doen. Ook bedankt voor de waardebonnen tijdens de wedstrijden. Wij willen bij deze ook onze voorzitter bedanken voor zijn inzet en hopen volgend jaar weer een beroep op je te mogen doen Ge. Voor Kees Koet geld hetzelfde. Verders alle vrijwilligers bedankt en tot volgend jaar. Wij hopen elkaar in maart terug te zien op de vergadering. Leden die de kerstwedstrijd willen mee vissen deze is op zondag 27 november.