Open Leidse Kampioeschappen succesvol afgesloten

Maandag, 5 september 2016

Zondag 4 september werd de Open Leidse Kampioenschappen gevist. Van de dertig vissers kwamen ondanks het slechte weer er 28 opdagen. Dus geen slecht resultaat. De plaatsbewijzen konden van 05.30 uur t/m 06.30 afgehaald worden in het clubgebouw van de Hengelaarsbond, waar ook de koffie klaar stond. Er werd gevist van de Weteringbrug tot Leimuiderbrug en van Leimuiderbrug tot Burgerveen. We hadden een voordeel dat we de wind schuin in de rug hadden. Er werd gevist met de vaste stok en de feeder. De vaste stok vissers konden niet langer als 10 meter vissen i.v.m. de wind. Tussen de buien door werd er toch een visje gevangen. Zo pakte Wietse 2 kleine meervallen. Dus die zat al knap aan het gewicht. De overige vissers vingen vis maar erg klein. Na afloop reden we terug naar het clubgebouw, en werd onder het genot van een hapje en een drankje de prijzen verdeeld. Hans en Han bedankt voor de versnapering. Al met al een geslaagde visdag en voor herhaling vatbaar. Wij willen onze sponsors bedanken Sam''s Hengelsport en Hengelsport Leiden. Ook de witvis commissie bedankt voor deze dag.