Nachtvis wedstrijd 2016

Woensdag, 13 juli 2016

Deze wedstrijd werd georganiseerd door Hengelsport Leiden

In de nacht van 2 op 3 juli werd gevist met de feeder in de Damse Rijn. Deze wedstrijd werd georganiseerd door Hengelsport Leiden. Er werd gevist van zaterdag 18.00 uur tot zondag 08.00 uur. De loting werd gehouden in de winkel van Hengelsport Leiden. Onder het nuttigen van de bestelde pizza''s en een drankje werden de plaatsen getrokken. Ondanks dat de weersverwachting zeer slecht was, trokken 21 koppels naar de waterkant. Nadat iedereen zijn plek geïnstaleerd had, klonk om 18.00 uur het fluitsignaal. Begin van de avond waren de vangsten niet geweldig, maar naarmate de avond inviel kwam de vis los. Wat voorspeld was gebeurde. Het noodweer brak los. 11 koppels gaven de pijp aan Maarten en ruimde hun spullen op en gingen naar huis. De overige vissers wachten het onweer af en gingen door met vissen. In vak A werden Johan Doesburg met zijn maatje Willem Groen winnaar met een gewicht van 31.620 gram. In vak B waren dat Wim Mensen met Ronald de Reus met een gewicht van 49.800 gram. Wij willen alle vissers bedanken voor hun inzet ondanks het slechte weer. Wij hopen volgend jaar en misschien eerder weer een wedstrijd te organiseren maar dan met beter weer. Ook Nico en Cen bedankt voor het mede organiseren van deze wedstrijd en hopen ook volgend jaar weer een beroep op jullie mogen doen. Ook de uitzetters bedankt want jullie taak was niet makkelijk i.v.m. veel kroos. De uitslag met het verslag staan onder de kop wedstrijden

Wim Mensen wilde namens de vissers de organisatie bedanken voor de goede verzorging en het eten. Wij hopen volgend jaar weer aanwezig te zijn. Tot volgend jaar.