Forel vissen 2016

Zaterdag, 11 juni 2016

s' Ochtends om 07.00 uur verzamelen voor een lekker bakske koffie en wachten op de bus. Deze kwam om 07.30 uur aan. Stoeltjes en hengels in de laadruimte gelegd. Het weer bleek roet in het eten te gooien, maar het bleef redelijk droog en in de middag verscheen de zon zelfs. We hadden op 10 man gerekend maar doordat Wouter Westerkamp een mail stuurde dat hij niet meeging werden het er 9. Niet minder gezellig. We gingen naar Hillegom naar forelvijver De Zuilen. Hier waren wij vorig jaar ook geweest met goede resultaten. Deze keer liet de vis het afweten er werden 9 forellen gevangen. Wel een hoop voorns maar daar ga je niet voor. Tijdens het vissen werden er koffie en broodjes knakworst gebracht dus konden we op onze visstek blijven zitten. Ook werden we voorzien van drinken. We visten van 09.00 uur t/m 13.00 uur. Na afloop werden de gevangen forellen schoon gemaakt en in zakken gestopt om mee te nemen. We gingen daarna met z'n allen naar het restaurant waar we hadden afgesproken voor een stevige lunch. We hebben genoten van het eten. De bediening was geweldig. Rond 16.30 uur gingen we naar de bus toe die ons terug bracht naar het clubgebouw waar onze auto's en fietsen stonden. Al met al een geweldige dag ondanks de tegenvallende vangsten. Maar zeker voor herhaling vatbaar.