Wij zijn op zoek naar een voorzitter en secretaris

Dinsdag, 31 mei 2016

Beste leden,

De Hengelaarsbond vóór Leiden en Omstreken is met spoed opzoek naar bestuursleden. Het kan toch niet zo zijn dat een vereniging met zoveel leden, geen vrijwilligers kan krijgen. Mensen kom uit de luie stoel en meld u aan.Men zegt altijd de jeugd heeft de toekomst. Wij willen de jeugd stimuleren om te gaan vissen hiervoor hebben wij ook mensen nodig. Tevens bestuurlijke functies zoals een voorzitter en secretaris. Als u interesse heeft dan kunt u zich aanmelden iedere dinsdag van 19.00 uur t/m 21.00 uur. Voorschoterweg 8a Leiden. Tel: 0715766631. Ook via de mail hans.flanderhijn@leidsehengelaarsbond.nl.

Het bestuur.