Vergadering 55 plus

Zaterdag, 9 maart 2024

Beste 55 plussers,

Donderdag 7 maart hielden wij onze vergadering voor de 55 plussers. Rond 13.30 uur druppelde het clubgebouw vol met vissers. Onder het genot van een bakkie koffie werd er heel wat afgepraat na een jaar elkaar niet gezien te hebben.. Om 14.00 uur opende de voorzitter de vergadering. Er werd een minuut stilte gehouden voor de vissers die niet meer onder ons zijn. Ook zijn er vissers die zich hebben afgemeld door ziekte of andere omstandigheden. Het regelement werd onder de loep genomen. Wij kregen van Han van Bemmel te horen dat wij weer wedstrijden mogen vissen in de Vliet. Ook maken wij dit jaar weer gebruik van de Leidsche Vaart en de Amstel Drecht. Hiervoor MidWestNederland dank. Ook het gebruik van aas was een punt. Zo mag er niet gevist worden met kunst made en versevase.
De eerste wedstrijd wordt gevist 11 april. Als een deelnemer niet kan vissen meld u dat aan Henk Smits. De voorzitter sloot de vergadering rond 15.30.

Foto"s staan in het album.