Prijsuitreiking kerstwedstrijd 2023

Maandag, 18 december 2023

Zondag 17 december 2023 hielden wij onze prijsuitreiking van de geviste kerstwedstrijd. We hielden het in ons nieuwe clubgebouw.
Tevens hielden wij onze nieuwjaarsreceptie. De zaal was open vanaf 13.30 uur. De opkomst was redelijk. Er waren voor de vissers vleesprijzen. De tombola prijzen waren dit jaar geweldig. Wij willen Hengelsport Leiden en Hengelsporthuis Henk Teunissen hiervoor hartelijk bedanken en hopen volgend jaar weer een beroep op hun te mogen doen. Ook willen wij onze voorzitter bedanken voor zijn inkopen van de vleesprijzen. Ook willen wij Marco achter de bar en Mo voor haar heerlijke hapjes. Mo je bent voor ons onmisbaar hartelijk bedankt voor jullie inzet. Cen en Hans ook bedankt en hopen volgend jaar weer een beroep op jullie te mogen doen. Hier de beste drie van de wedstrijd:
1 A. Goddijn
2 F. Zandbergen.
3 F. Bakker.

Wij wensen alle aanwezige prettige kerstdagen en een gezond en visrijk 2024 toe, en hopen jullie volgend jaar weer te zien.

De witviscommissie.
Foto''s staan in het album.