Algemene Ledenvergadering 2023

Zaterdag, 9 december 2023

Vrijdag 8 december hielden wij onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering. Rond 19.30 uur was het clubgebouw open. De opkomst was bedroevend. Als leden waren aanwezig de gebroeders Volwater, Ge Beurse en Michael Flipse. Als kascontroleurs Sebas Polanen en de hr Trompert en het voltallige bestuur. Deze avond namen we afscheid van Hans van der Veer als bestuurslid. Om gezondheids redenen moet hij stoppen met zijn functie als barmedewerker. Wij als bestuur betreuren dit ten zeerste. Hij was ten alle tijden aanwezig. Hans wij wensen je het allerbeste en zullen je niet vergeten. Verder werd er over het clubgebouw gesproken, en wat de plannen zijn voor de komende jaren.
Ook kunnen wij de leden blij maken met twee nieuwe wateren. Hierover meer. Ook financieel staan we er goed voor en hoeven aankomend jaar geen contributie verhoging door te voeren. Ook hebben we een boekhoudkantoor in de hand genomen die onze financiele zaken behartigd. Verder werd er over het honderdjarig bestaan gesproken en wat voor festiviteiten we gaan organiseren. Rond 21.00 uur sloot de voorzitter af en konden we aan de bar een versnapering nemen.
Wij hopen dat volgend jaar het clubgebouw vol zit.