Kerst wedstrijd 2023

Maandag, 13 november 2023

12 november was het zover, we mochten weer de kerstwedstrijd vissen. Normaal was het verzamelen in het clubgebouw, maar daar we in het nieuwe gebouw zitten en de weg nog niet klaar was konden we hier nog geen gebruik van maken. We zouden in de Zijl vissen van de Spanjaards brug t/m het Dobbertje. De opkomst was groot we hadden 35 vissers ingeschreven. De loting was bij de L.O.I. Rond 09.00 uur klonk het fluitsignaal en konden we beginnen. Het was knap koud maar weinig wind. Hoe de vangsten waren laat ik nog in het ongewis, daar ik de uitslag nog niet in mijn bezit had. Wij als wedstrijd commissie hopen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad, en hopen dat we volgend jaar weer op jullie kunnen rekenen. Zondag 17 december is de prijsuitreiking in ons nieuwe club gebouw. Aanvang 14.00 uur.
Ons nieuwe adres is Marie Diebenplaats 110.

De witvis commissie.