Prijsuitreiking 55 plus

Vrijdag, 15 september 2017

En dan was het zover. Donderdag de veertiende. De zaal was rond 13.30 uur geopend en de vissers druppelden langzaam naar binnen. De koffie en de drank stonden klaar. Rond 14.30 uur werd de zaal toegesproken door Gé Beurse onze voorzitter van de 55 +. Hij bedankte alle vrijwilligers die zich belangeloos iedere donderdag inzetten voor de wedstrijden. Daarna werden er hapjes rondgedeeld en kon er wat gedronken worden. Wie als eerste geëindigd was liet zich niet raden Martien de Jong hij weer ja hij weer. Ook dit jaar mocht hij zich kampioen noemen van 2017 met 31 punten maar wel op de voet gevolgd door Henny Valk met 39 punten. Hartelijk gefeliciteerd Mart. Piet de Bolster werd derde met 46 punten. De grootste dag vangst ging naar Han van Bemmel met een gewicht van 19.84 kg gefeliciteerd Han verwacht van je dat je volgend jaar eerste wordt in de competitie. De grootste brasem ging naar Ger Kokkedee met een lengte van 56.5 cm
en de grootste voorn was voor Karel Paardekooper met een lengte van 32.3 cm. Gefeliciteerd mannen. Na een korte pauze werd er een tombola gehouden met cadeaubonnen die ons door Sams Hengelsport werden geschonken. Sam hartelijk bedankt en we hopen dat we volgend jaar weer een beroep op je mogen doen. Na flink wat visserslatijn nam ieder afscheid. Rond 16.30 werd het clubhuis afgesloten.
Na weer een succesvol jaar hopen wij elkaar volgend jaar weer terug te zien. De eerste donderdag in maart is de vergadering deze vangt aan om 14.00 uur.

Hier uitslag 55 Plus 2017.
Eerste plaats Martien de Jong, tweede plaats Hennie Valk en op
derde plaats Piet de Bolster. Allemaal gefeliciteerd.

We blijven toch wel nuchter he