Forel vissen 2017

Zondag, 11 juni 2017

Zaterdag 10 juni 2017 organiseerde de Leidse Hengelaarsbond een visdag voor hun vrijwilligers. Rond 07.30 uur werden de mensen verwacht. Hans had inmiddels voor de koffie gezorgd bedankt hiervoor. De bus van de Fa Beuk arriveerde rond 07.45 uur. 8.00 uur stapte we met een man of twaalf in de bus. 2 vrijwilligers gingen met eigen vervoer. Wij kwamen 08.45 aan bij de forellenvijver De Zuilen in Hillegom. Enkele hadden hun eigen hengels meegenomen voor de andere personen zorgde Fred ( medewerker De Zuilen) voor hengels. Toen wij voorzien waren van al onze spullen vertrokken wij naar de vijver. Vorig jaar waren de vangsten slecht , dus hoopte we nu wel wat te vangen. De vangsten waren dit jaar beter alleen werd er veel ruisvoorn gevangen. Om 12.00 uur werden er broodjes en drinken gebracht. Om 13.00 uur stopten we met vissen omdat de vijver weer verhuurd was. We hebben echt genoten van deze ochtend en vooral dat het weer meewerkte. De spullen werden opgeruimd, de vis schoon gemaakt en toen naar het restaurant waar de middag lunch klaar werd gemaakt. We hebben heerlijk gegeten. Rond 17.30 uur kwam de bus ons ophalen en reden we naar het clubhuis waar onze auto''s stonden. Wij willen iedereen bedanken die deze dag voor ons onvergetelijk hebben gemaakt..