Jeugdviswedstrijd zaterdag 27 mei 2017

Zondag, 21 mei 2017

Zaterdag 27 mei werd door de Hengelaarsbond Leiden een jeugdwedstrijd georganiseerd. Om 09.00 uur werd de deur van het clubgebouw geopend. De kinderen die meededen waren mooi op tijd. Onder het genot van een flesje chocomelk maakten de kinderen kennis met elkaar. Rond 09.30 uur vertrokken we naar de waterkant, dit keer de Korte Vliet.. Om 10.00 uur werd er gefloten dat de wedstrijd kon beginnen. Er werd gepeild op diepte en daarna gevoerd. Na een half uur werd de eerste vis geland Thijmen en daarna ving  hij nog 4 vissen. De rest van de kinderen konden geen visje verschalken. Wel jammer maar volgend jaar beter. Na afloop reden wij terug naar het clubhuis om voor de lege magen te zorgen. Dat werd patat met kipnuggets, kroket, frikandel of bamihap en drinken. Rond 13.00 uur werden de prijzen uitgereikt. De beker ging naar de winnaar. Ieder kind mocht daarna een prijs kiezen en kreeg een medaille.
!4.00 uur ging iedereen naar huis. Iedereen vond het een geslaagde dag. Wij willen Sam''s Hengelsport, Hengelsporthuis Henk Teunissen en Hengelsport Leiden hartelijk bedanken voor hun mooie prijzen.