Kerstwedstrijd 2015

Zondag, 29 november 2015

Ondanks erbarmelijke weersomstandigheden ging de kerstwedstrijd gewoon door. De wedstrijd organisatie had drie wateren geopperd. Het Aarkanaal, De Damse Rijn en als uitwijkmogelijkheid de Rijn.

Rond half zeven in de ochtend kwamen de eerste vissers binnen, en werden verwend met koffie (het gebak moesten ze erbij denken). Na lang beraad werd besloten dat er voor de Rijn werd gekozen. Rond zeven uur werden de plaats bewijzen getrokken. Ondanks de slechte berichten i.v.m. het weer was de opkomst redelijk groot, wij telde 42 man. Rond half acht trokken we naar de Rijn bij het konijnenboertje in visserstermen gesproken de tweede vangrail. Een paar vissers lieten het al afweten bij het zien van het wilde water. De rest van de vissers lieten zich niet kisten en zette hun spullen klaar. Verdere informatie volgt nog i.v.m uitslag.