Zomeravondcompetitie 2016

Vrijdag, 1 juli 2016

De zomeravondcompetitie zit erop. Ondanks soms slecht weer en slechte vangsten kon de wedstrijdcommissie tevreden terug kijken.
De commissie hoopt het volgend jaar weer te organiseren. We hopen dat zich dan meer vissers aanmelden voor dit evenement. Zodat dan ook de prijzenpot groter kan zijn. Er hadden zich voor deze wedstrijd 25 man aangemeld, daar kwam de helft maar van opdagen. Het zou heel netjes wezen als u plotseling verhinderd bent dat u dat meld. De wedstrijdverslagen staan op de website. Wij hopen u volgend jaar te mogen verwelkomen.

De wedstrijdcommissie