Informatie 55+ wedstrijd 2016

Vrijdag, 20 november 2015

Dit is een wedstrijd voor vissers die 55 jaar en ouder zijn. De oudste persoon die nog meevist is 94 jaar. Er worden 20 wedstrijden gevist. Het hangt van de wind af waar en welk water er gevist wordt. De wateren waar we naar toe gaan zijn de Rijn, Damse Rijn, Aarkanaal, Ringvaart en het Oegstgeesterkanaal.

Er wordt gevist van 08:00 t/m 12:00 uur. De wedstrijden worden gevist op donderdag. Er wordt gevist met de vaste hengel met een lengte van 11.5 meter. Gekleurde made, vers de vase en kunst made en wormen zijn niet toegestaan. We vissen van april t/m september. U kunt uw plaats bewijzen ophalen s'ochtends vanaf 06:00 uur. De koffie staat klaar kosten €0,50 en het 2e bakje is gratis. Bij het niet aanwezig zijn door ziekte en of vakantie dit melden bij de voorzitter van de 55+. De 2e donderdag in maart is de vergadering om 14:00 uur in ons clubhuis, Voorschoterweg 8A Leiden bij Zwembad De Vliet en t.o het Bastionhotel. Vissers die het leuk vinden om aan deze wedstrijd mee te doen kunnen zich 10 maart 2016 aanmelden. De kosten van deze wedstrijd bedragen € 25,00.